Saturday, March 5, 2011

ME N FRIENDS



Pembaca yang dirindui.............

1.1.2011 satu detik yang agak seronok untuk aku share ngan u all.............. sesebenarnya time tu aku agak sibuklah jugak dengan tugas ku sebagai rakyat yang berhemah............untuk negara tercinta..............

Sedang aku syok melayan kerja aku yang hampir selesai aku dapat call dr kawan lama kononya nak diadakan REUNION..........dengar saje new tu aku rasa excited sangat..............al-maklumlah lama tak jumpa ngan kengkawan semua..........rinduuuuuuuuuuuuuuuu nya dengan kisah2 lama.............

Jeng jeng jeng hari aygn ditunggupun tiba.............dengan penuh debaran aku melangkah catwalk ke tempat reunion............dari jauh yang kunampak hanyalah 2 oarng sahaja kengkawan yang hadir..............apa citer ni?????????????? tak dapat info ke ? atau dia orang dah balik.............

Dengan senyuman yang anggung aku menuju ke tempat tersebut dengan penuh frust.............yalah aku dr KL balik...............alih2 yang menampakkan diri adalah orang yang tak berapa rapat.........spoil je..............

Tapi dah datang buat2 suke.................anyway thanx pada yang datang.....selepas 10 minit adalah dalam 10 orang yang dapat hadir................

Mei kononnya akan diadakan sekali lagi reunion ntahlah makin dekat makin sonyap yoooooooo jadi ke idak ni ???????????????

1 comment:

Masih lagi KOREA....

Hi semua........ agak kesibukan dengan aktiviti persekolahan yang baru bermula.  Tertunda segala aktiviti untuk berkongsi moment indah sem...