Saturday, March 5, 2011

I'M PROUD BE UR MUM



pEmbaca yang dirindui.................

Kekadang aku cam tak percaya bila melihat my oldest son khatam al-quran............rasa bangga dalam diri kerana dia dapat apa yang dia nak.............(baju warna merah)

Tahun ini tahun yang penting bagi dia..........my son akan hadapi UPSR september nanti............ tak tahulah macam mana nak cerita betapa takutnya aku..............

walaubagaimanapun aku benar2 mengharapkan usaha aku dalam mendidik anak2 didik aku di sini begitu jugalah dengan usaha yang dibuat oleh guru2 anak aku................Insha'allah....

Aiman ni dia suka main sikit...............tu yang membuatkan aku agak risau...............tapi bagi aku walauapapun resultnya nanti aku terima dengan redha.............cuma harapan bagi setiap orang ibu ingin melihat anaknya berjaya dengan cemerlang.........

Pengetua selalu berpesan kita didiklah anak bangsa seikhlas mungkin Insha'allah kita akan mendapat perkara yang sama dari guru2 anak kita...............aku benar2 mengharapkan kata2 pengetua ini menjadi sebuah reality ..............................

"Ya Allah suburkanlah dalam diri anak2 aku semangat belajar dan kefahaman yang mendalam agar kejayaan milik kami semua " amin...............



1 comment:

  1. kita hanya mampu berdoa dan berharap... saya juga mengharapkan yang terbaik untuk dia. saya ingin sentiasa ada untuk dia. ntah, saya terlalu sayang pada aiman. Dulu saya selalu bertanya pd diri, adakah kasih saya pd aiman akn berubah bila ada anak... jawabnya tidak, bahkan semakin sayang.

    ReplyDelete

Masih lagi KOREA....

Hi semua........ agak kesibukan dengan aktiviti persekolahan yang baru bermula.  Tertunda segala aktiviti untuk berkongsi moment indah sem...