Saturday, March 5, 2011

DEBARANNNNNNNNNNN..........






Pembaca yang dirindui...................

lama aku tak menjenguk laman ini............rindu teramat sangat.............nak dikatakan sibuk tak de sangat...........mungkin aku buat2 sibuk kut............akupun tak tahu kenapa agak sibuk akhir2 ni.............

Sebenarnya aku nak share citer terbaru aku.................apa lagi kalau bukan tentang result SPM yang akan keluar dalam beberapa minggu lagi.......................Tapi result tahun ini aku tidak meletakkan harapan yang tinggi............takut tak tercapai last2 aku yang frust menonggeng.....

Lagipun kelas yang aku ajar tahun lepas kelas yang agak sederhana...........Nak dapat markah luluspun sakit.................nak bermimpi At...........nanti aku yang frust .....just wait n see..........tapi terus teranglah aku dah tak sanggup menanggung debaran ini..........

Anyway aku tetap mendoakan kejayan yang cemerlang buat anak2 didik aku............sehabis tenaga dan daya aku berusahan untuk membantu mereka.........." Ya Allah bantulah anak2
didik aku untuk mencapai impian mereka " amin.







No comments:

Post a Comment

Masih lagi KOREA....

Hi semua........ agak kesibukan dengan aktiviti persekolahan yang baru bermula.  Tertunda segala aktiviti untuk berkongsi moment indah sem...