Monday, November 16, 2009

YEA...YEA...YEA CUTI SEKOLAH DATANG LAGI

Pembaca yang ku sayangi ...

Peta Kota Bharu Bandaraya Islam

Cuti sekolah datang lagi. Orang yang paling seronok tentulah cikgu dan cikgi termasuklah aku sendiri. he...he...he... Korang semua dah plan apa-apa rancangan ke? So far aku tak de plan gi bercuti ke mana-mana, memandangkan cuaca yang tak menentu......tapi tengoklah kut-kut nanti tergerak ke mana-mana pulak. Yang pasti sangat-sangat balik kampung, sebabnya anak sulung aku si Aiman masuk jawi. Korang tahu ke, mana kampung aku?.... Aku akan balik ke Tanah Serendah Sekebun Bunga, Negeri Cik Siti Wan Kembang, Klantan Darul Naim.........Panjang tu nama. Korang tahulah kan Klantan tersohor dengan jolokan Syurga membeli-belah. So kalau korang ade plan datang sini, pandai-pandai le shopping. Jangan sampai keperluan sekolah anak-anak tak terbeli he..he...he... Walau ke mana sekalipun korang pergi bercuti, berbelanjalah dengan berhemat.....yang penting happy..... Kat sini aku letakkan gambar-gambar yang menarik untuk tatapan korang semua..........



No comments:

Post a Comment

Masih lagi KOREA....

Hi semua........ agak kesibukan dengan aktiviti persekolahan yang baru bermula.  Tertunda segala aktiviti untuk berkongsi moment indah sem...